KNLTB wintercompetitie 2022/2023

Dit is de eerste keer dat TCT een wintercompetitie padel aanbied. Vanwege dat er een fors aantal minder padelleden in Nederland mee doen met de wintercompetitie, hebben wij als vereniging gekozen om het wel aan te bieden aan de padelleden, alleen wel op vrijdagavonden. Dit vanwege dat er een aantal fanatieke padel teams zijn bij TCT die mee willen doen aan de wintercompetitie en het is ook vanwege de gezelligheid leuker om alle thuis spelende teams op één moment samen te hebben.

Op dit moment kun je je inschrijven voor de KNLTB wintercompetitie padel  2022/2023 voor volwassenen. Dit kan tot vrijdag 08 september 2022 23:59 uur. Inschrijven zijn alleen voor senioren (vanaf 17 jaar en ouder). Iedereen moet zich individueel inschrijven, ook als je al een vast team hebt.

Geef op het inschrijfformulier aan bij wie je in het team wilt komen en wie de teamcaptain is. Heb je geen team, maar zoek je wel een vast team, geef dit aan. Er wordt gekeken voor een passend team, indien beschikbaar. Natuurlijk kun je ook inschrijven als invaller. Teams kunnen jou dan bellen als zij in nood zitten. De teamindeling wordt later op de website gepubliceerd.

Het aantal speelrondes tijdens de wintercompetitie padel is 7x op vrijdagavond. De speeldata zijn:

11/11/2022, 25/11/2022, 9/11/2022, 6/01/2023, 20/01/2023, 03/02/2023 en 17/02/2023

Via deze link kan je jezelf inschrijven, klik hier

Inschrijfvoorwaarden

Voor de deelnemende spelers van de KNLTB wintercompetitie padel 2022/2023 gelden de volgende voorwaarden voor deelname:

1. Je wordt geacht alle competitiedagen te kunnen spelen en in overleg met je team hier een schema van te maken. Het niet opkomen dagen als team levert een boete op, die door het team betaald moet worden.

2. Iedereen moet zich individueel inschrijven en de technische commissie (TC) maakt de teamindeling. Teams bestaan minimaal uit 6 spelers. Op het inschrijfformulier kun je je voorkeur betreft teamindeling kenbaar maken. De TC probeert zoveel mogelijk rekening te houden met de voorkeuren. Ook gaan we ons best doen om iedereen te plaatsen binnen een team, maar dat is natuurlijk afhankelijk van de inschrijvingen.

3. De inschrijfperiode loopt van maandag 31 augustus t/m 8 september 2022 tot 23.59 uur. Is de inschrijving gesloten en wil je je opgeven als invaller? Mail dan naar [email protected].

4. De competitiebijdrage wordt betaald tijdens de captainsavond bij het ophalen van de ballen.

5. Tijdens de KNLTB competities wordt er gespeeld met KNLTB goedgekeurde ballen.

6. Competitiebijdrage 2022 bijdrage per team:

Padel Vrijdagavond Winter €120,- per team (7 speelronden)

7. Op vrijdagavond starten de eerste wedstrijden om 19:00 uur. Op verzoek van een team en in overleg met de tegenstander kan er bij TCT ook al om 18:30u begonnen worden, mits de banen beschikbaar zijn. Overleg van te voren altijd met de technische commissie.

8. De captainsavond vindt plaats op donderdag 8 november 2022. De captain, of iemand anders van het team, moet dan de competitieballen ophalen tussen 19:30 en 21:30 uur. Ook moet er deze avond de competitiebijdrage betaald worden via de PIN. De locatie is bij Michiel op het terras/paviljoen. Deze avond is het ook mogelijk om vragen te stellen wanneer iets niet duidelijk is. Ballen mogen na afloop van de wedstrijd verdeeld worden onder de teamleden.

10. Wanneer een team zich inschrijft in november en zich onverwacht toch wilt afmelden, moet dit doorgegeven worden vóór 12 september 2022. Na deze datum krijgt de vereniging een boete die betaald moet worden door het te laat afgemelde team.

11. Mochten er te veel aanmeldingen in een bepaalde categorie zijn, dan krijgen teams met vrijwilligers voorrang. Vervolgens kan er eventueel gelood worden. Is er in het voorjaar geen ruimte voor jullie team, dan krijgt jullie team voorrang bij de zomer competitie. Zo streven we ernaar dat iedereen minimaal 1 keer per jaar competitie kan spelen.

12 Alle gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien, beslist de Technische Commissie.

13. Mocht je vragen hebben, stuur gerust een mail naar [email protected] of neem contact op met een van de competitieleiders: Jacco Versluis: 06-12588121 Michiel van Oosterhout: 06-34732045

14. Door het inschrijven van jezelf, verklaar je akkoord te gegaan met deze voorwaarden.