Hussel (tennis)

TCT
3-8-2021 18:30 - 3-8-2021 22:15

De hussel is een perfecte manier om nieuwe leden te leren kennen! Elke dinsdagavond, wanneer er geen toernooien of (interne) competities zijn en het weer het toelaat, wordt er bij TCT gehusseld!

We spelen vier rondes van drie kwartier:

• 18.30 – 19.15
  • 19.30 – 20.15
  • 20.30 – 21.15
  • 21.30 – 22.15.

Je mag zelf beslissen tijdens welke speelronde je start en hoeveel speelrondes je meespeelt. Je hoeft je niet vooraf op te geven voor de hussel.

Bij aankomst op het park, 15 minuten voor aankomst, en kom alsjeblieft niet eerder want zo heeft iedereen een kans, leg je je pasje in het bakje bij de recreatiecommissie. De commissie zorgt voor een indeling en roept deze om. Ballen zijn aanwezig op de banen.

Je wordt ingedeeld in een leuke dubbel, mix of single met andere TCT-leden, al dan niet op basis van speelsterkte. Daarna speel je drie kwartier een wedstrijd, en heb je een kwartiertje pauze.

In die pauze kan de commissie een nieuwe ronde indelen, en kun jij of wat drinken op het terras, of gewoon even wachten. Zorg wel dat je gepaste afstand van elkaar houdt.

Ben je, bij teveel aanmeldingen, een ronde uitgeloot, dan heb je voorrang bij een volgende speelronde.

Met sportieve groet,
De recreatiecommissie