Bestuur en commissies TCT

Het bestuur van TCT bestaat uit de voorzitter, de secretaris, de penningmeester en een aantal commissievoorzitters. Deze vrijwilligers van de vereniging zorgen ervoor dat het beleidsplan van TCT wordt uitgevoerd, er voldoende communicatie met de leden is en actuele onderwerpen worden behandeld.

Commissies

Het bestuur kan TCT natuurlijk niet draaiende houden zonder de volgende personen en commissies:

Ledenadministratie

Martien van Oosterhout is verantwoordelijk voor de ledenadministratie. Martien is bereikbaar via [email protected].

Recreatiecommissie tennis

De recreatiecommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van de hussels, dinsdagavondcompetitie en het invitatietoernooi. Zij zijn bereikbaar via [email protected].

Recreatiecommissie padel

Deze commissie is verantwoordelijk voor het organiseren van de interne padel competitie(IPC). Zij zijn bereikbaar via [email protected].

Jeugdcommissie tennis en padel

Deze commissie organiseert alle competities, evenementen en toernooien voor de jeugd. Deze bestaat uit: Desiree, Arno, Maarten, Freija en Milou. [email protected]

Open toernooi commissie

Deze commissie organiseert het TCT Open en het Nationaal Ranglijst Toernooi (NRT**) welke elk jaar eind juni plaatsvinden. Met rond de 600 deelnemers is dit één van de grootste open toernooien in de regio! Naast dat er mooi tennis te zien is, doet de commissie ieder jaar weer haar uiterste best voor een gezellige omlijsting met lekkere hapjes, een spetterende feestavond en mooie prijzen in de loterij! Wil je lid worden van de open toernooicommissie of heb je vragen over het toernooi? Stuur een e-mail naar [email protected].

Open veteranen toernooi commissie

Elk jaar in augustus wordt het ZON NL 35+ / 55+ toernooi georganiseerd. Dit wordt georganiseerd door de open veteranen toernooi commissie. Je kunt hen bereiken via [email protected].

Clubkampioenschappen commissie

Deze commissie organiseert elk jaar in september de clubkampioenschappen. Bij dit laagdrempelige toernooi worden alle onderdelen in poulevorm gespeeld, waardoor alle deelnemers meerdere wedstrijden kunnen spelen. De commissie probeert elk jaar weer een leuke enveloppenactie op te zetten, waarbij altijd mooie prijzen te winnen zijn. Op vrijdag of zaterdag in het finaleweekend organiseren ze een top feestavond met DJ. Je kunt de commissie bereiken door te mailen naar [email protected].

Technische commissie

Deze commissie regelt dat we aan alle KNLTB competitie's meedoen voor zowel tennis als padel. Deze bestaat uit: Maikel, Michiel, Arno & Jacco.

PR- en communicatiecommissie

Deze commissie is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de website en zorgt ervoor dat leden geïnformeerd worden via de KNLTB Clubapp. Communicatieverzoeken kunnen worden gestuurd naar [email protected].

Vertrouwenspersonen

Mocht er iets gebeuren bij TCT waar je graag met iemand over wilt spreken, dan kun je terecht bij onze vertrouwenspersonen Pia Scheperkamp en Michiel Hopmans. Je vindt hun contactgegevens in de ledenlijst.

Sponsorcommissie

Een club kan niet bestaan zonder sponsoren... en daar hebben we onze sponsorcommissie voor! De sponsorcommissie bestaat uit Maykel, Stephan, Jeroen en Michiel. Zin in een goede sponsordeal? Mail dan naar [email protected].

Vrijwilligerscoördinator

Lusiana Jansen, Arjan Rietra en Azra Sertovic zijn de vrijwilligerscoördinatoren van TCT. Je kunt bij hen terecht wanneer je graag iets voor de vereniging wilt doen. Een mailtje sturen kan natuurlijk ook: [email protected].