Interne competitie tennis

De interne competitie van TennisClub Tilburg (TCT), ook wel de dinsdagavondcompetitie genoemd, is een competitie waarbij TCT-leden het tegen elkaar opnemen in dubbelwedstrijden (dames dubbel, heren dubbel en gemengd dubbel) in het voor- en najaar.

De inschrijving loopt via Toernooi.nl. Het is mogelijk om aan maximaal één onderdeel mee te doen, waarbij je op speelsterkte wordt ingedeeld. De interne competitie is ook voor nieuwe leden een leuke kans om andere TCT-leden te leren kennen. Je kunt daarom ook inschrijven met 'partner gezocht'.

De interne voorjaarscompetitie wordt op aansluitende dinsdagen in april, mei en juni gespeeld. In het najaar wordt er in september, oktober en november gespeeld. Op elke avond zijn er vier speelronden van een uur. De kosten bedragen € 6 per persoon per onderdeel.

Wanneer je je kunt inschrijven voor een nieuwe ronde, vind je dit op de homepage van onze website. Bij vragen kun je de recreatiecommissie mailen.