Sponsoring

TennisClub Tilburg (TCT) is in 1947 opgericht en daarmee een van de oudste tennisverenigingen van Nederland. De vereniging heeft ruim 1600 leden, waarvan 200 junioren. Hiermee is het een van de grootste verenigingen van Tilburg. Het park ligt aan de Goirleseweg, tussen het Willem II stadion en de nieuwe woonwijk Willemsbuiten.

Binnen TCT gaan recreatie en gezelligheid hand in hand met prestatie. Vooral dankzij de vele vrijwilligers worden er veel activiteiten georganiseerd. Dankzij deze vrijwilligers is TCT een gezonde tennisclub met een goed onderhouden accommodatie. Echter, een vereniging kan niet zonder sponsoren.

We hebben grote waardering voor onze sponsoren, die ieder op hun eigen manier een steentje bijdragen. Bent u benieuwd hoe u bij kunt dragen aan een sportief, gezellig en gezond TCT? We delen graag de mogelijkheden. Denk hierbij ook aan toernooisponsoring, sponsoring in natura, kledingsponsor van competitieteams en nog veel meer.

We hopen dat wij uw belangstelling voor TCT hebben gewekt. Indien u meer wilt weten over sponsormogelijkheden, dan vinden we het erg fijn als u contact met opneemt met [email protected] of per whatsapp met Michiel van Oosterhout (0634732045)

TCT is trots op de huidige sponsoren:

Ambition Tennis Academy

Appele