Hussel

Tennis (senioren)

De hussel is een perfecte manier om meer leden te leren kennen! Elke dinsdagavond, wanneer er geen toernooien of (interne) competities zijn en het weer het toelaat, wordt er bij TCT gehusseld!

We spelen vier rondes van drie kwartier:

• 18.30 – 19.15
  • 19.30 – 20.15
  • 20.30 – 21.15
  • 21.30 – 22.15.

Je mag zelf beslissen tijdens welke speelronde je start en hoeveel speelrondes je meespeelt. Je hoeft je niet vooraf op te geven voor de hussel.

Meld je 15 minuten voor de start van een speelronde (aub. niet eerder want zo heeft iedereen een kans) door je pasje in het bakje bij de recreatiecommissie te leggen. De commissie zorgt voor een indeling en roept deze om. Voor ballen wordt gezorgd.

Je wordt ingedeeld in een leuke dubbel, mix of single met andere TCT-leden, al dan niet op basis van speelsterkte. De wedstrijd duurt drie kwartier, daarna heb je pauze.

In die pauze kun je je aanmelden voor een volgende ronde, iets drinken met je medespelers of gewoon even wachten.

Ben je - bij teveel aanmeldingen - een ronde uitgeloot, dan heb je voorrang bij een volgende speelronde.

Padel (junioren)

Iedere zondag van 10:00 tot 12:00 uur wordt bij TCT de hussel voor padeljeugd georganiseerd. De hussel is voor jeugd tussen de 10 en 17 jaar.

Kom je voor de eerste keer, meld je dan eerst aan per mail ([email protected]). Weet je de regels nog niet en/of heb je geen racket? Geen probleem, er zijn leenrackets en er is begeleiding aanwezig om de regels uit te leggen en de groepjes in te delen.

Ben je nog geen padellid, dan mag je twee keer gratis meedoen. Mocht je enthousiast zijn, dan kunnen je ouders een lidmaatschap aanvragen. Lees hier meer over het lidmaatschap bij TCT