Wil je een introducé meenemen? Lees hoe dit werkt!

12 juni 2020

Zeker nu zijn tennis en padel erg in trek. Je kunt de sporten goed beoefenen op afstand, zonder afbreuk te doen aan de originele regels en het plezier. We snappen daarom goed dat je wel eens een introducé wilt meenemen. Maar hoe werkt dit?

We kunnen het helaas nog niet mogelijk maken om via de KNLTB Club app of onze website te reserveren met een introducé. Introducees betalen namelijk een paar euro baanhuur, en dat ondersteunt de app niet.

Daarom valt een introducé meenemen onder baanhuur. Je stuurt een appje (0634732045) dat je een baan wilt huren, met daarin de dag, het tijdstip, welke leden en hoeveel introducees. Heel eenvoudig en zo geregeld! En wellicht overbodig: als lid betaal je zelf natuurlijk niet voor de baanhuur.

Nieuwscategorieën