Veelgestelde vragen van nieuwe leden

En staat je vraag hier niet bij? Stuur dan een mailtje!

Kan ik later in het jaar nog lid worden?

Dat kan! Het is echter niet zo dat de contributie elke maand naar ratio wordt verlaagd. Dat gebeurt meestal pas tijdens de zomerperiode. Het is dus het voordeligst (én gezelligst) om het hele jaar bij TCT te komen tennissen. Wil je precies weten wat je gaat betalen als je nu lid wordt? Stuur dan een mail naar de ledenadministratie.

Kan ik (of mijn kind) een proefles tennis volgen?

Natuurlijk! De proefles wordt verzorgd door Tennisschool Gijs. Bij iedere vier aanmeldingen wordt er samen met jou naar een datum gezocht. Aanmelden? Dat doe je door onze trainer Bonno te mailen op [email protected]

Kan ik (of mijn kind) een proefles padel volgen?

Natuurlijk! De proefles wordt verzorgd door Padelschool Jaspers / JustPadel. Het is het handigst om met vier personen aan te melden, maar anders kijken we ook graag naar de mogelijkheden. Geen materiaal? Geen probleem. Deze kun je gratis testen en eventueel kopen. Aanmelden? Dat doe je door te mailen naar [email protected]

Op welke dagen kan ik training volgen?

Bij zowel tennis als padel wordt er op meerdere dagen in de week les gegeven. En soms zelfs ook in het weekend. Je kunt vragen over tennistraining mailen naar Bonno. En vragen over padeltraining naar Rob.

Moet ik ook nog baanhuur betalen als ik lid ben?

Neehoor! Dat zit al in jouw lidmaatschap.

Moet ik lid zijn om training te kunnen volgen?

Ja. Je kunt wel een proefles volgen om te bepalen of TennisClub Tilburg bij jou past. Maar als je daadwerkelijk een lessencyclus gaat volgen, dan dien je ingeschreven te zijn als lid.

Ik heb mij ingeschreven, maar nog geen bevestiging gekregen. Wat nu?

Bij TCT 'werkt' iedereen als vrijwilliger. Handmatige acties kosten daardoor nu eenmaal wat tijd. Als het goed is krijg je snel een welkomstmail, met daarin ook gegevens voor het reserveren van een baan. Mocht je na een week nog geen bevestiging hebben gehad, stuur de ledenadministratie dan even een mailtje.