Interne competitie (padel)

TCT
22-9-2020 18:00 - 22-9-2020 23:00

De interne competitie van TennisClub Tilburg (TCT) is een competitie van vijf weken voor TCT-padelleden. De interne competitie vindt plaats op dinsdagavond.

Spelvorm

Je schrijft jezelf individueel in, maar speelt de wedstrijden als dubbel. Je wordt ingedeeld in een poule van vijf spelers. Iedereen is één week vrij en de andere vier weken speel je samen met een van de poule-genoten. Dat betekent dat je iedere week met een ander speelt.

Er wordt gestreefd naar poules met gelijkwaardige speelsterktes. Geef aan welk padel-niveau je hebt (beginner, gevorderd, vergevorderd, wedstrijdspeler). Geef eventueel je tennis speelsterkte in de dubbel aan.

Speeldagen en -tijden

De speeldagen en -tijden worden vooraf ingedeeld. Je kunt binnen je poule proberen om een wedstrijd op een andere dag te spelen, maar dan zul je zelf moeten afhangen. Je kunt ook onderling afspreken om de volgorde van de wedstrijden aan te passen.

Je speelt op een avond één wedstrijd van één uur (best of 3 met super tiebreak). Deelname is gratis, maar de ballen moet je zelf verzorgen. Deze zijn ook te koop bij de bar.

In de padel Whatsapp groep wordt gedeeld wanneer er een nieuwe ronde van start gaat. Mocht je hier nog niet in zitten, neem dan contact op met Leo Verbeek (06-24182214).